Poszukujemy
Pracownik biura obsługi klienta
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- bieżąca obsługa klientów (pomoc w rozwiązaniu problemu, bądź przekazanie zlecenia odpowiedniemu działowi),
- wprowadzanie danych do systemu,
- odpowiednie reagowanie na zdarzenia zgłaszane przez system monitoringu,
- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
- sprzedaż produktów/usług,
- przyjmowanie reklamacji,
- czynny udział i testy przy wdrażanych nowych usług w firmie,
- bezpośredni kontakt i współpraca z klientami,
- utrzymywanie relacji posprzedażowych z klientem.
Oczekujemy od Ciebie:
- podstawowej znajomość zagadnień związanych z web hostingiem (hosting, domena, serwer),
- znajomości języka angielskiego umożliwiające czytanie dokumentacji technicznej,
- wysokiej kultury osobistej i poprawności językowej,
- dobrej organizacji czasu pracy,
- samodzielności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
- odporności na stres.
Zapewniamy:
- prace w stałych godzinach (8:00-16:00),
- możliwość rozwoju,
- nowoczesne miejsce pracy,
- pracę w zgranym zespole.
Prosimy o przesyłanie CV pod adres wraz z zgodą na przetwarzanie danych: praca@nodea.pl